nie jantung saya . bagi saya . dialah segala-galanya . dielah kawan baik saya . kawan sejati saya . dan kawan lelaki saya . saya kenal die dari umur saya 12 tahun, skrg saya dah 16 tahun setengah . memang banyak kali kiteorg break . tapi kiteorg akhirnye ttap brsame balik . die jugalah yang banyak bagi nasihat kt saya . die seorang yang paham saya . paham diri saya . ape saya suke dan tak . x dinafikan . kiteorg pernah bergaduh . tengking2 sume . tapi tu sume hanya seketika . mmg kadang2 saya ade x suke perangai die . tapi saya boleh trime sume tu . saya sedar setiap orang bukanlah sempurna . saya x ksah org nak kate saya nie kuat mengadu ke ape ke . sbb saya dh anggp die sbhagian dari hidup saya . mmg kiteorg x tau ade jadoh ke x . tapi saya berushe , cube kkalkan hbungan nie . klau mse akn dtg x de jodoh . saya redha . mgkin die bukan patut jadi suami saya , myb die layak untuk jadi sahabat sejati saya .